Three Key Tenets of Optimal Social Collaboration

Effective social collaboration is actionable, deeply contextual and inherently derives its value from business entities outside of itself. How does an organization begin the journey from traditional, siloed collaboration to natural, business entity based social collaboration? [...]

Effective social collaboration is actionable, deeply contextual and inherently derives its value from business entities outside of itself.
How does an organization begin the journey from traditional, siloed collaboration to natural, business entity based social collaboration?
Optimal social collaboration requires a ubiquitous social fabric, the ability to extend collaborative lifecycles to commit decisions to back office systems and provide consistent context for enhanced decision support. This shift delivers business value in the form of previously unavailable process efficiencies within traditional, unstructured collaboration through a focus around social, contextual and actionable capabilities.

DOWNLOAD

Mehr Artikel

News

Bad Bots werden immer menschenähnlicher

Bei Bad Bots handelt es sich um automatisierte Softwareprogramme, die für die Durchführung von Online-Aktivitäten im großen Maßstab entwickelt werden. Bad Bots sind für entsprechend schädliche Online-Aktivitäten konzipiert und können gegen viele verschiedene Ziele eingesetzt werden, darunter Websites, Server, APIs und andere Endpunkte. […]

Frauen berichten vielfach, dass ihre Schmerzen manchmal jahrelang nicht ernst genommen oder belächelt wurden. Künftig sollen Schmerzen gendersensibel in 3D visualisiert werden (c) mit KI generiert/DALL-E
News

Schmerzforschung und Gendermedizin

Im Projekt „Embodied Perceptions“ unter Leitung des AIT Center for Technology Experience wird das Thema Schmerzen ganzheitlich und gendersensibel betrachtet: Das Projektteam forscht zu Möglichkeiten, subjektives Schmerzempfinden über 3D-Avatare zu visualisieren. […]

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*